Referent/ka odbytu

Referent/ka odbytu

Nabízíme volnou pracovní pozici v zákaznickém servisu.

 

Jaká je pracovní náplň této pozice?

Komunikace zejména se zahraničními zákazníky, především v anglickém jazyce.
Zpracování objednávek. 
Evidence a aktualizace dat v interním systému.

Vystavování dodacích listů, faktur a dobropisů.

Kontrola průběhu realizace objednávek.

Interní komunikace napříč celým závodem. Úzká spolupráce s oddělením plánování a logistiky.

 

 

Jak poznáte, že jste ti praví?

Máte minimálně SŠ vzdělání.

Vaše znalost anglického jazyka je na pokročilé úrovni pro komunikaci se zahraničními zákazníky, komunikativní znalost NJ výhodou.

Máte pokročilou znalost Excelu (funkce, tabulky, filtry apod.)

Máte výborné komunikační schopnosti.

Umíte samostatně uvažovat a efektivně řešit nenadálou situaci.

Jste samostatní i schopní pracovat v týmu, jste spolehliví, zodpovědní, důslední, flexibilní a máte týmového ducha.

Zkušenosti se zákaznickým servisem jsou výhodou.

Jste odolní proti stresu.

Znáte Google prostředí.

 

Co nabízíme?

Jistotu dlouhodobého zaměstnání na hlavní pracovní poměr.

Moderní pracovní prostředí s příjemným kolektivem lidí.

Podporu a zaškolení.

Odpovídající mzdové ohodnocení.

25 – 30 dní dovolené.

Motivující finanční ohodnocení.

Až 20 firemních benefitů (náborový příspěvek, příspěvek na penzijní pojištění,

věrnostní benefity, vánoční bonusy, aj.)

Jazykové kurzy v zaměstnání.

Stravenky.

Možnost práce home office.

Pružnou pracovní dobu.